2.9.12

hidden lakes.

Dzisiejszy post to moja propozycja na zmiksowanie dwóch z trzech (oczywiście to całkowicie subiektywna opinia) najfajniejszych trendów sezonu jesień- zima 2012. Postanowiłam połączyć spodenki w stylu militarnym z kolorem czarnym i przede wszystkim z ćwiekami, które uwielbiam! Zastanawiałam się czy nie dołączyć jeszcze elementu w kolorze burgundowym ( który jest ostatnią pozycją w mojej trójce, o której wspominałam wyżej), ale pozostałam przy pierwotnym pomyśle stroju bardzo prostego, skupiającego uwagę właściwie wyłącznie na wyrazistych dodatkach. Szpilki z ćwiekami są moim najnowszym nabytkiem i najchętniej nosiłabym je do...wszystkiego!:)
Nie da się również ukryć dużej zmiany wizerunkowej na poniższych zdjęciach: w końcu zmieniłam szkła kontaktowe na okulary! 
Mam nadzieję, że w weekend naładowaliście akumulatorki na cały nadchodzący tydzień!
Ściskam Was mocno,
besos,
BC
***
Today's outfit is my proposal for mix two of the three of the most interesting trends of this season. Of course it's totally subjective:) I decided to match military shorts with black colour and first of all with studs, which I really, really love! I was thinking about add something in burgundy (which is the last position on my ,,top three list"), but finally I stay with my first idea of simple combination focused on expressive accessories. Studed heels are my last love and I can wear them to...absolutely everything!:)
I know that you can't miss very big change in my image: yes, I finally replace my contact lenses with new glasses! 
I hope that your weekend was as fine as mine!
Hugs and kisses,
BC














Blouse: H&M
Shorts: sh
Bag: Monashe
Heels: Zara
Watch: Stradivarius
Bracelet: Stradivarius
Ring: H&M


3 komentarze:

  1. Świetnie Ci pasują okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też kocham kolce<3 buty świetne klasyka połączona z avangardą! Bardzo ładnie Ci w okularach;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję dziewczyny! :*

    OdpowiedzUsuń