4.9.12

hurricane.

Wtorkowa stylizacja jest uzupełnieniem mojego poprzedniego posta, w którym pisałam, że z jesiennych tendencji kompletnie zachwyciłam się kolorem khaki/ stylem militarnym, ćwiekami i kolorem burgundowym. Pierwsze dwie pozycje znalazły odzwierciedlenie w poprzedniej stylizacji, w dzisiejszej czas na kolor bordowy, burgundowy, czy jeśli ktoś woli kolor wina:) Wiedziałam, że moja jesienna garderoba musi zaopatrzyć się w dwie pary szpilek: czarną i w kolorze, uważam, że znalazłam dwa idealne dla mnie modele. Nie bądźcie zatem zdziwieni, że w nadchodzących wpisach dużo będzie połączeń z tymi dwoma parami szpilek! Połączenie asymetrycznej koszuli w kolorze ciemnego brudnego różu i granatowej bandażowej spódniczki zdaje się być tłem dla burgundowych butów:)
Aż grzech nie korzystać z takiej pięknej wrześniowej pogody, więc kiedy tylko możecie zachęcam z całego serca do korzystania z pięknej polskiej jesiennej aury!:)
Ściskam Was mocno,
BC
***
In today's outfit I show you one of my "must have" this season- burgundy:) As I wrote before I'm also totally in love with khaki/military trend and studs as well! I've known that in my autumn closet is place for two pairs of heels: black one, and the other in colour. I know I've found two perfect ones!:) Be prepared that I will use it in many future combinations:)
I hope you enjoy the perfect september's weather!
Hugs and kisses,
BC















Blouse: Bershka
Skirt: Pull&Bear
Heels: Bershka
Bag: River Island
Watch: River Island
Bracelets: Stradivarius
Ring: Parfois

3 komentarze:

  1. Oddawaj szpilki kobieto! <3
    p.s. podoba mi się motyw zdjęcia z samymi dodatkami :)
    buziaki ;*
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz, super torebka. Obserwuję, będę tu wpadać zapraszam do siebie http://stylowcy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń