16.9.12

reconsider.

Niedziela upływa pod znakiem błogiego lenistwa i nadrabiania zaległości w sprawach, na które w ciągu całego tygodnia nie mamy wystarczająco dużo czasu. W moim przypadku to ćwiczenia, serial i książka, która już od kilku dni tęsknie patrzy na mnie z półki ;) 
Na niedzielny spacer wybrałam bandażową spódniczkę w kolorowy deseń, bordowe szpilki i białą bluzkę, która jest moim absolutnym must-have każdego sezonu:)
Mam nadzieję, że wasz weekend był równie odprężający co mój!
Ściskam Was mocno,
besos, 
BC
***
Sunday is a perfect day for doing things, that we don't have enough time in our whole week. In my case there are: doing excersises, watching episodes of my favourite series and reading book of course!
In today's outfit I mixed bandage skirt, burgundy heels and white simple blouse, which is my absolutely must-have in every season:)
I hope you all have great time this weekend!
Hugs and kisses!
BC











Skirt: Bershka
Blouse: Stradivarius
Heels: Bershka
Bag: River Island
Bracelet: Parfois
Ring: Parfois
Watch: River Island

2 komentarze:

  1. Ech mi niedziela upływa pod znakiem Finansów Międzynarodowych i jutrzejszej z nich poprawki :/

    Spódniczkę masz przecudowną <3

    OdpowiedzUsuń