6.1.14

explore the universe.

Uwielbiam połączenie swetrów o mięsistych splotach ze spódniczkami. Tym razem zestawiłam beżowy sweter (pasujący zresztą absolutnie do wszystkiego) ze spódniczką w zielono-czerwoną kratę. Do tego botki oraz płaszcz, który znalazłam pod choinką w grudniu:)
Jak spędzacie ostatni dzień długiego weekendu kochani?
Ściska Was mocno,
besos,
BC
I really like the combination of sweater and skirt. This time I've chosen the classic beige one and I mixed it with tartan skirt made by my mum. I also added black booties and lovely coat which I found below my Christmas tree:)
Hugs and kisses,
BC









Coat, bag: Mohito
Boots: Stradivarius
Sweater: Reserved
Skirt: made by my mum
Necklace: House of Mima


3 komentarze:

  1. Ja ostatni dzień długiego weekendu spędzam nudząc się, niestety :( A jutro do pracy na 8 :( Stylizacja świetna, najbardziej chyba urzekł mnie sweterek. A Ty bardzo przypominasz mi którąś aktorkę, ale nie mogę sobie teraz przypomnieć jak się nazywa :)
    Przejrzałam resztę postów i bardzo mi się tu spodobało, także dodaję do obserwowanych i czekam niecierpliwie na nowy post :)

    _____________________________________
    Pozdrawiam,
    http://ettelienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny Twój dziewczęcy zestaw, który jest świetny i nic bym w nim nie zmieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aktualnie moja ulubiona Twoja spódnica! <3
    /Martyna

    OdpowiedzUsuń